عکس هایی از عمارت ساکاماکی
عکس هایی از عمارت ساکاماکی

اول از بیرونش عکس گرفتم بعد از تو.اوه چه ترسناک.

خب بریم تو.من که دارم میمیرم از ترس.

این جا اتاق موسیقیه.ویالونا که مال شوعه و پیانو هم که معلومه مال لایتو

این جا بالکن اتاقمه

این جا هم جایی که برای اولین بار با ساکاماکیا آشنا شدم البته اون موقع چراقا روشن بود

این قسمت از داستانه

اسمشو نمیدونم چی بذارم

راه پله

اسم اینجا رو گذاشتم اتاق شطرنج

این نمیدونم از کجا پیدا کردم ولی گفتم بذارم

اینم کتابخونه اِه کاناتو از جلو دوربین برو کنار

کاناتو:چرا داری فیلم برداری میکنی؟

من:میری یا به بانی بگم دوباره اون بلا رو سرت بیاره؟

کاناتو:باشه باشه فقط صداش نزن

اتاق زیر شیروونی

 


نظرات شما عزیزان:

حسنا
ساعت20:18---13 آذر 1395
وای عجب چیزهایی
ممنون
یه سر به وب جدیدم هم بزن


کالن ساکاماکی
ساعت23:42---28 مرداد 1395
خخخ خودمو قاطی ساکاماکی ها کردم
خودمونیم عجب امارتی داریم!
پاسخ:خخخخخ

کالن ساکاماکی
ساعت23:40---28 مرداد 1395
خخخ خودم قاطی ساکاماکی ها کردم
خودمونیم عجب امارتی داریم


ایاتو کا
ساعت22:52---18 تير 1395
وای چه امارتی منم امارت رو که بهم رسید این شکلی کنم
پاسخ:واقعا خیلی قشنگ و ترسناکه


روشنا
ساعت15:20---16 تير 1395
چه خوکشل موکشل عکسا از عالی هم بالاتر بودننننن میسیییییییییییی
پاسخ:آره چون از سایت های خارجی اوردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 تير 1395 ] [ 11:25 ] [ katrin ] [ ]
LastPosts